Csakhogy a Porschékra szakosodott 9ff tuningcég most kiküszöbölte a teljesítmény-hiányt. A 350, majd a 380 lóerős változat elkészítése után, a dortmundi vállalkozás tovább lépett. A CR-42-re keresztelt Caymanba 4,1 literes boxermotor került, aminek legnagyobb teljesítménye 420 lóerő lett.
A nyomatékcsúcs 435 newtonméter, de már 2100-as fordulatszám mellett 340 newtonméter gyorsítja a kocsit. Nulláról 100 km/órára mindössze 4,4 másodperc kell a 9ff Caymannak, 200-ig további 10 másodperc telik el.
Miután a teljesítményt ilyen drasztikusan megnövelték (eredeti: 295 LE), a kocsi többi részlete sem kerülhette el az átalakítást. Hockenheim néven fut az állítható lengéscsillapítókból és új rugókból összeállított sportfutómű, mert azon a pályán lőtték be a mérnökök. A tapadásról elöl 235/35, hátul 265/30-as abroncsok gondoskodnak, amiket igen látványos, központi anyával rögzített 19 colos felnikre szerelnek.
Végül a teljes csomagot új ruhába bújtatták, az elemeket könnyű, de igen masszív szénszálas anyagból készítették el. Elöl a nagyobb leszorítóerő mellett a jobb hűtésen volt a hangsúly, míg a hátulra beépített diffúzorral a maximális kanyarstabilitásra törekedtek.
Nem terveznek túl nagy darabszámot a 9ff CR-42-ből, ezért nem is meglepő, hogy az eredeti ár dupláját kérik a különleges Caymanért. Németországban 125 ezer eurót (31,5 millió forintot) kell érte fizetni. Ez alig kevesebb, mint a gyári 911 Turbo 133 603 eurós listaára.