Bivalyerős 300C a Geigertől
6.1 literes V8-as motor 425 lóerővel. Kell ennél több? Persze, ugyanaz, csak 550 lóerővel. Ezt kínálja most a Geigercars tuningcég a Chrysler 300C SRT8 tulajdonosainak.

Nem aprózzák el a dolgot, hanem egy szíjhajtásos kompresszort kötnek a motorra, amihez még egy vízhűtéses töltőlevegő-hűtő is tartozik. A teljes motorátalakítást a sportkipufogó-rendszer és az új vezérlőelektronika teszi teljessé.

Az átalakított HEMI legnagyobb teljesítménye 556 lóerő, míg a maximális nyomatéka 679 newtonméter. Ezzel 4,7 másodperc alatt katapultál a nem éppen nádszáltestű Chrysler nulláról 100 km/órára.

Az átalakított 300C végsebességét 300 felettinek adja meg a Geigercars. Ennél a tempónál már szükség van jobb fékekre és keményebb futóműre is, utóbbival 50 milliméterrel kerül alacsonyabbra a kasztni.

Nem nyúltak a Chrysler tervezői által megrajzolt macho formához a német cég emberei, a látványt egy újfajta hűtőmaszkkal és hatalmas felnikkel dobták fel. 9.5×22 colos felnikkel szerelik fel a kocsit, amire 265/35-ös gumik kerülnek. Ez azonban nem a csúcs, már tervezik a 24 colos változatot.

Egyelőre még nem fejeződött be a teljesítménycsomag teljes fejlesztése, így most még csak a sportkipufogót lehet megrendelni, de hamarosan a kompresszor is elérhető lesz.