Ralliart Version-R néven ugyanis elkészítették az ötajtós Colt megvadított változatát. Sajnos csak Japánban kapható kocsi és nem is tervezik európai forgalmazását. Pontosabban csak a kontinensen nem, a britek ugyanis kaphatnak belőle, ha elég nagy lesz az érdeklődés.
Hasonlóan a CZT-hez, a Ralliart változatban is az 1,5-ös turbómotor diktálja az ütemet. A motor legnagyobb teljesítménye 154 lóerő 6000-es fordulatszám mellett, míg a forgatónyomaték csúcsa 210 newtonméter 3500 1/percnél. Ötfokozatú manuális, illetve fokozatmentes CVT automatával szerelik a kocsikat.
Persze nem egyszerűen beépítették a motort az ötajtós kasztniba, de a futóművet is keményebbre hangolták és a féket is nagyobb teljesítményűre cserélték. A futómű ültetetése mellett a D-oszlopnál megerősítették a karosszériát is, ami jelentősen javít a kocsi kanyarstabilitásán. A tapadást 16 colos könnyűfém felnire szerelt 205/45-ös abroncsok adják.
Esztétikailag is felturbózták a Coltot. Masszív sárvédő-szélesítések és küszöbök teszik erőtől duzzadóvá a kisautót, elöl-hátul sportosabb lökhárítók vannak a kocsin. A legizgalmasabb látványelem azonban a Mitsubishi Lancer EVO-éhoz hasonló nyílás a motorháztetőn.
Az utastérben Recaro sportüléseket találunk, amik mellett a bőr kormánykerék és váltógomb, valamint a fehér számlapos műszerfal és az alumínium pedálok jelentenek újdonságot.