Ez leginkább az egyenes szélvédőoszloptól ívelten hátra futó tetővonalnak köszönhető. A kocsi összképét olyan markáns jegyek alakítják, mint a vastag C oszlop és a rövidke csomagtérfedél. Emellett izgalmas ismertetőjegy a már a Crossfirenél is alkalmazott aerodinamikai csíkozás a motorháztetőn.
Míg külsőleg azonos az európai és az amerikai modell, a motortérben lesznek különbségek. A tengerentúlon az alapmotor a négyhengeres 2,4 literes lesz 172 lóerővel. Emellett két V6-os benzinmotorral lehet még megvenni a négyajtós kocsit a 2,7 literes 190 lóerőt tud, a 3,5 pedig 235-öt. Utóbbi hatfokozatú automataváltót kap, míg a kisebbik V6-os és a négyhengeres blokkhoz négyfokozatú automata csatlakozik.
Európába kéttagú motorpalettával érkezik a Sebring. A 2,7-es V6-os, a másik viszont a Volkswagentől átvett 2.0 literes dízelmotor lesz. Ennek maximális teljesítménye 140 lóerő, legnagyobb nyomatéka 320 newtonméter.
Méretét tekintve 4,84 méter hosszú a kocsi, amihez 1,8 méteres szélesség és másfél méteres magasság társul. A kocsi tengelytávja 2,77 méteres, a csomagtartója pedig 390 literes. A kiviteltől és motorváltozattól függően 16-18 colos felnik, illetve gumik kerülnek a kocsira.
Szériában jár a Sebringhez a hat légzsák, az ABS, a szervokormány, a kulcs nélküli indító-rendszer. A menetstabilizáló és kipörgésgátló ellenben felárért kerül a kocsiba. A komfortot 20 Gbyte-os merevlemezzel ellátott fejegység, navigációs-rendszer, TV és légkondicionáló fokozza. A pohártartóba helyezett italokat pedig hűthetjük vagy melegen is tarthatjuk.