Kívülről az egyedi Blu Cornes névre hallgató fényezésről, a karbon üzemenyagsapkáról, illetve a speciális hűtőrácsról ismerhető fel, hogy a húsz darab évfordulós autó egyikével állunk szemben.
A kék szín nem csak az autó külsejét uralja, hanem az utastérben is feltűnik. A műszerek is ugyanolyan kék színben pompáznak, mint a karosszéria és az autó kétszínű belső kárpitozása is a valaha gyártott legfényűzőbbek közé tartozik. Karbon, bőr és alcantara borítja a belső felületeket, az ülések támláján és a műszerfalon pedig a Ferrari elnökének, Luca di Montezemolo-nak az aláírása látható.
A 612-es gépházteteje alatt nem történt semmi változtatás, ott továbbra is a 612-es V12-es motorja foglal helyet. Japánban 33,980,000 yent (63,3 millió forintot) kérnek az autóért, és novembertől kezdik a forgalmazását.