A román üzemen kívül Oroszországban, Kolumbiában és Marokkóban gyártják a Dacia sikermodelljét. A Logan gyártása még idén megkezdődhet Iránban, 2007-től pedig Brazíliában, és Indiában is. Az oroszországi gyárban egy esztendő alatt 25 ezer darab gépkocsi gördült le a futószalagról.
Idén jelent meg a közép- és nyugat-európai piacokon a Logan dízelmotoros változata, amelyben 1,5 literes dCi erőforrás dolgozik. Legjobban a franciák kedvelik a román dízelt, ott az összes Dacia eladás több mint felét teszik ki a takarékos motorral felszerelt modellek, de Nyugat-Európa többi országában is minden ötödik Logan orrában dízelmotor dolgozik.
A főként szegényebb országok igényeire szabott autó nagy meglepetésre, a nagyobb vásárlóerővel bíró piacokon is népszerű. A tágas és kényelmes autó számos országban a legolcsóbb választásnak bizonyult saját kategóriájában, dízelmotorral pedig még jobb vételnek tűnik, hiszen alig találni nála olcsóbb dízelmotoros autót szerte Európában.