2006 júniusában 3 058 gépkocsit értékesített Észak-Amerikában a Porsche, amivel a sportkocsikat gyártó cég 10,4 százalékkal túlszárnyalta az elmúlt év azonos hónapjában elért eredményét. A stuttgarti székhelyű cég első féléve ennél is jobban alakult a tengerentúli piacon.
A Porsche számára legfontosabb területen 2006 első hat hónapjában 14,2 százalékkal növelte kiszállításait, összesen 19 710 gépkocsit adtak át a vevőknek az USA-ban és Kanadában. Ez a legjobb eredmény, amelyet a cég története folyamán ebben az időszakban valaha is elért.
A Porsche júniusi szárnyalásában különösen nagy szerepet játszott a 911-es modellcsalád kitűnő eredménye. 2005 júniusához képest a márka megduplázta kiszállításait, a tavalyi 665 darabról 1 333 darabra nőtt a vevőknek átadott autók száma.
Annak ellenére, hogy az új 911 Turbo csupán június utolsó hetében került a szalonokba, 264-et értékesítettek belőle.
Mialatt a Boxster eladások a tavalyi évhez képest 5 százalékkal nőttek, a Porsche sportos terepjárója, a Cayenne értékesítési darabszáma 33,7 százalékkal csökkent. A januártól júliusig tartó időszakban 14,5 százalékkal csökkent az eladott szabadidőautók száma.