Éppen ezért a turbómotorokra szakosodott cégnél megpróbálták kijavítani a hibát. Gyárilag 560 lóerőt tud a 6.0 literes motor, amivel 318 km/órás végsebességre képes a luxuskupé. Ám az MTM jócskán talált még tartalékot a V12-es erőforrásban. Amellett, hogy átírták a vezérlést, rozsdamentes acélból készítettek teljes új kipufogórendszert, ami jelentősen javította a gázok áramlását.
Két lépcsőben emelték a duplaturbós blokk teljesítményét, az első esetben 635, míg az erősebbnél 650 lóerőt tud. A motor maximális forgatónyomatéka ez alatt 780 illetve 795 newtonméterre emelkedik. Ahhoz, hogy jelentősen nőjön a Continental GT végsebessége már igen brutális teljesítménynövelésre lenne szükség, de így is sikerült elérni a 331 km/órát. Ezzel az MTM Continental GT lett a világ legyorsabb Bentley-je.
2,5 tonnás tömege ellenére korábban is képes volt 4,8 másodperc alatt állóhelyből elérni a százas tempót. A 650 lóerős motorral viszont ennél 0,6 másodperccel jobbat tud. A lassítás tekintetében sem volt elégedett a Motorentechnik Mayer ezért saját rendszerükkel látták el a Bentley-t. Előre 412×38, hátra 355×28 milliméteres féktárcsák kerültek.
Nem kellett alkatrészcserével foglalkozniuk a futómű áthangolásánál, hanem a Nardoban és Nürburingen végzett tesztek alapján új szoftvert írtak a számítógép-vezérlésű rendszerhez. Ezzel nem csak alacsonyabbra kerül a karosszéria, de másként viselkedik kanyarban is. Lecserélték az abroncsokat is az új 21 colos MTM felnikre 285/30-as gumik kerültek.