Új pályán támadnak a rendőrök
A frekventáltabb területekre történő átköltözés mellett a korábban használt radarokat is modernebb, lézeres sebességmérőkre cserélik. Így az egyszerűbb radardetektorok ezután már csak a találat jelzésére lesznek alkalmasak.

Fontos változás még, hogy eddig nem volt jellemző a hétvégi városi mérés, csupán az autópálya bevezetőkön találkozhattak az autósok radarral felvértezett rendőrautóval. Júliusban ez is megváltozik, így az összes mérőautó hétvégén is rendesen üzemel.

Az éjjeli, hajnali mérések helyszíneit pedig a tipikusan gyorshajtós helyszínekre helyezik át, oda, ahol napközben a nagy forgalom, dugó miatt nincs mód a sebességmérésre (Petőfi és Erzsébet híd és környéke, Kis- és Nagykörút). Érdemes figyelni a nemrég kihelyezett 30-as táblákra is, amelyeket szinte senki nem vesz figyelembe, pedig ezek mellett 50-nel elhaladva akár a jogosítványának is búcsút mondhat az autós.

A tapasztalatok szerint városban 60 km/óra, városon kívül 100 km/óra, autópályán pedig 150 km/óra felett már biztosan számíthatunk fotóra, ha a rend őrei észrevesznek bennünket.