Friss, könnyed megoldások uralják a Panda Jolly utasterét, amelyek a hatvanas évek hangulatát idézik. Belsejében a hajózásból kölcsönvett formai elemek is visszaköszönnek. Ilyen a keret nélküli szélvédő és az autó hátulján, illetve a csomagtartó tetején végigfutó fémszínű korlát is, de a csillogó metálkék fényezés is a tengert idézi.
VIP turistáknak
Ülése és műszerfala a Genfben már bemutatott Panda MultiEco-ból lehet ismerős. A Frame Project fantázianevű megoldás lényege, hogy fémkeretre feszített kötél adja az ülések alapját, amit a kötél színével harmonizáló, pamutbevonatú szivacsbetétek tesznek kényelmessé.
A Fiat apró méretű, tető nélküli tanulmányautója egyelőre csupán a Nápolyi-öbölben fekvő, festői Caprira látogató VIP turisták szolgálatában áll.
Dupla áron, 105-tel
Régen az itáliai Ghia stúdió jeleskedett édes strandautók bemutatásával. A torinói formatervező iroda a Fiat 500, a 600 és a 600 Multipla alapjaira is épített buliautót, Jolly néven. A Ghia Jolly 500 közel kétszer annyiba került, mint egy sima 500-as Fiat. Magas ára miatt elsősorban tehetős jacht és villatulajdonosok vásárolták, például Arisztotelész Onassis, és ezzel az autóval indultak fürdeni a tengerparton vagy furikáztak az otthoni birtokon.
A fonott borítású székeknek nem árt a vizes fürdőruha sem. A Fiat 500 Jollyt egy mindössze 22 lóerős, kéthengeres farmotor hajtotta. Ha a vezető és autója mindent beleadott, 105 km/órás sebességnél loboghatott az utasok haja.