Hangulatában egyértelműen a 907-es tanulmányautót követi a 908 RC, bármelyik Batman filmben szerepet kaphatna, annyira futurisztikus.
Egyelőre kevés információ áll rendelkezésre a kocsiról, az azonban biztosnak tűnik, hogy a versenyautóhoz hasonlóan, ebbe is a francia gyártó 5,5 literes, V12-es dízelmotorja kerül. Az alacsony súlypont miatt 100 fokos hengerszöggel készülő motor legnagyobb teljesítménye 700 lóerő, ám ez eltörpül az 1200 newtonméteres forgatónyomaték mellett.
A képek tanúsága szerint a négyajtós modell igazán extrém kialakítású lesz. A cseppformájú kasztniban ugyanis az utasok ülnek közelebb az első tengelyhez, míg a motor a hátsó tengely elé került.
Masszív sárvédők, hatalmas kerekek jellemzik a kupéformájú kocsit. Mind az első, mind a hátsó lökhárítót versenyautósra szabták, hogy nagyobb leszorítóerőt érjenek el. Belülre négy kagylóülést szereltek, míg az utasok felett a szélvédő folytatásaként végig üvegtető fut. A műszerfal és a középkonzol is a jövőt idézi.