A tesztek szerint a nők sokkal jobb minőségű szolgáltatást nyújtottak, mint férfi kollégáik. Közülük is a legjobbak a 30 és 40 év körüliek közül kerülnek ki, ők az műszaki ismeretek esetleges hiányát más képességeikkel tudják ellensúlyozni.
Emellett arra is felfigyeltek a rejtett kamerával és próbavásárlókkal megfigyelt bemutatótermekben, hogy az eladók – férfiak, nők egyaránt – jóval kevésbé motiváltak, ha éppen egy kevésbé forgalmas, nyugodtabb napjuk van. Az ilyen alkalmakkor a próbavásárlók nem kaptak akkora figyelmet, mint amekkorát egy zsúfolt, hajtós napon.
De lehet, hogy ez a teszteredmény nem is olyan meglepő, mint amilyennek elsőre tűnik, hiszen az autóvásárlás nagy részét lebonyolító férfiak nyilván szívesebben kötnek üzletet csinos hölgyekkel, mint saját nemük, mégoly elegáns öltönybe is bujtatott képviselőivel. A nők pedig pontosan tudják, hogy kell megfőzni egy autóra vágyó férfit.
Például ők, de akár ők is, szinte bármilyen extrára rá tudnának minket beszélni.