Ahogy az már korábban is megtörtént, idő előtt begyűjtvén a bajnoki trófeát, ahelyett, hogy „tét nélkül” autózna idehaza, az idén is külföldre készül. 2006-ban a csapat egy világbajnoki futamot vett tervbe, amire azonban most nem nyílt lehetőség.
A kihagyás oka viszont nagyon is örömteli: a Magyar Suzuki Rt. felajánlotta a csapatnak, hogy a pécsi bajnoki futamon egy Swift Super 1600-as autóval induljanak.
„Nagyon örülök ennek a lehetőségnek, ami amúgy teljesen váratlanul ért minket. Felajánlottak számunkra egy Super 1600-as Swiftet, teljes gyári támogatással. Hatalmas megtiszteltetésnek és az idei munkánk legnagyobb elismerésének érezzük ezt a lehetőséget. Nagyon nagy kihívás számunkra, hogy Magyarországon először mi versenyezhetünk Suzuki Swifttel. Ami az eredményt illeti, természetesen nyerni szeretnénk, és abszolútban is minél előrébb lenne jó végezni. Az A csoportos bajnokságot vezetjük, ezt mindenképpen szeretnénk megnyerni.” – nyilatkozta Bútor.
A Suzuki 2004-ben kezdte fejleszteni a Swift raliautót, s 2005 augusztusában, Finnországban vetette be először, megszerezve rögtön a harmadik helyet. Tavaly eközben az Ignis elnyerte a bajnoki címet a világbajnokság JWRC kategóriájában. A Swift S1600 idén teljesíti az első teljes világbajnoksági évadát, és P.G. Anderssonnal vezeti is a pontversenyt. A kocsiban 1,6 literes 220 lóerős motor van, amely hatfokozatú szekvenciális váltón keresztül az első kerekeket hajtja.