Ezúttal nem rekorddöntésre készültek, de így is piszok gyors járgányt alkottak. Az alapot a nemrég bemutatott Porsche Turbo jelentette, amihez háromlépcsős teljesítménycsomagot dolgoztak ki.
Az első csomagban a gyári változó geometriájú feltöltőket meghagyták, de új sportkipufogót készítettek melléjük. Könnyebb áteresztésű légszűrőre cserélték a gyári elemeket, illetve újraprogramozták a vezérlő szoftvert is. Ezzel az eredeti 480 helyett 535 lóerőnek örülhet a tulajdonos, amivel ugyan százig továbbra is 3,7 másodperc alatt gyorsul a kocsi, viszont 200-ig már 1,2 másodpercet nyer. A Turbo végsebessége pedig a laza 310-ről 325 km/órára emelkedik.
Ha még többet szeretne a vevő, akkor új hengerfejet, illetve sport-vezérműtengelyeket kaphat a motorba. A második csomagban így már 560 lóerőt illetve 745 Nm-t áll a pilóta rendelkezésére, amivel az összkerék-hajtású kocsi 3,6 másodperc alatt 100-on van. S amíg a sebességjelző a nullától eljut a 200-as bejegyzésig, csak 11,3 másodperc telik el.
Szemben az első két lépcsővel, a harmadik csomag már, nagyon komoly átalakításokat tartalmaz. Nemcsak a motor belső alkatrészeit cserélik le, de újak a turbók és töltőlevegő-hűtők is. A cél a minél magasabb turbónyomás elérése. Az eredmény pedig masszív 640 lóerő, illetve 813 Nm-es forgatónyomaték. S hogy ez mire elég?
A 9ff Turbo Stage III képes 3,5 másodperc alatt állóhelyből elérni a százas tempót, és 200-ig is csak további 7,2 másodperc telik el. A 160 lóerős teljesítménybővülés eredményeként a kocsi átlépheti a 340 km/órás sebességet is, majd elkezd araszolni a péntek délutáni csúcsforgalomban.