A kocsi bivalyerős V8-as motorja mellett az autó megjelenéséért is az AMG felelős, de a sportos futómű, a nagyteljesítményű fékrendszer, és az extra felnik is a cég munkáját dicsérik. Az utastérben a luxusfotelek helyett masszív oldaltámaszú kagylóüléseket és sportosabbra formált kormányt találunk.
Álló helyzetből 4,6 másodperc alatt katapultál a sportkupé 100 km/órás sebességre, de sajnos a száguldásnak 250-es tempónál az elektronikus sebességkorlátozó beépítésével megálljt parancsoltak a mérnökök. Némi pénzért persze az AMG megszabadítja korlátaitól az autót, ekkor a 300-as tempót is elérhetjük.
Mivel az elődből is készült több mint 600 lóerős CL 65 AMG, és az ebben szereplő hatliteres V12-es duplaturbós motort már a új S-osztályba is beépítették, így várhatóan az új CL-ben is feltűnhet ez az erőforrás.