És az egész koncepció lényege az, hogy a Honda így demonstrálja, nincsenek ők sem lemaradva a hibridtechnológiában, 2009-ra tömegével akarnak ehhez hasonló elektromos rásegítéssel működő autót piacra dobni. De tudják, ahhoz, hogy sikerük legyen, megfizethető áron kell kínálni az autót.
Civic-sikerek
Amúgy a hibrid alapját adó Civic sikere kiemelkedő a Honda életében. Január óta özönlenek a megrendelések, a gyár nem győzi ontani az új Civiceket. Magyarországon is remekül megy a szekér, ha most rendel valaki Civicet, leghamarabb februárban veheti csak át.
Ennyire durva érdeklődést ugyan nem várnak a Civic Type-R iránt, de a márka fanatikusai borítékolható lelkesedéssel fogadják majd a 201 lóerős autót. Még Párizs előtt alaposan kiveséztük az autót, ezért most csak néhány számadat ínycsiklandozónak a lóerő mellé: 6,6 mp 100-ra, 235 km/órás végsebesség, 15 milliméteres ültetés. A többit tessék hozzáképzelni. Rossz nem lehet.
Megújuló FR-V, teljesen új CR-V
Alig két éves az FR-V, máris megújult. Kívül-belül dolgoztak rajta, de ami ennél is fontosabb, a ványadt 1,7-est és a szomjas 2,0 literes benzinmotort kiirtották a járműből, és a Civic általunk is istenített 1,8-as, 140 lóerős motorját tették helyére.
Tetőtől talpig átalakították a CR-V-t, a harmadik generáció Európán keresztül Japántól-Amerikáig mindenhol sikeres lesz állítólag. Szokni kell, az előző jobban tetszett. Valahogy nagyon amerikai a forma, testes bamba autónak látszik az új CR-V. Pedig a sajtóanyag szerint az egyik legfontosabb újítás a személyautós vezethetőség. Hisszük, ha vezetjük. A másik újdonság a Legendnél is használt baj-előrejelző fékrendszer, ami vész esetén képes jelezni a bajt, majd a fékezésbe is besegít.
Honda-jövő
Genfben is ott volt már a Honda űrkorszaki tanulmánya, az FCX, de akkor alig mondtak valamit róla. Ma annyival egészítette ki a különös kupé történetét a Honda, hogy homályosan rebegtek valamit egy szériagyártású autóról, ami olyan lesz, mint ez. Talán 2008-ban.