Versenypályán a Civic
Párizsban bemutatták az új Civic Type-R-t, a megújult CR-V-t és a HR-V-t is. S a hasonlóan figyelmes sasszeműek a Honda standján még egy újdonságot felfedezhettek.

A JAS Motorsport elkészítette a Civic versenyautó változatát. Az olasz cég a Honda hivatalos partnere a versenyautók értékesítésben, és alkatrészellátásában, így közösen munkálkodtak az autón. 2007 tavaszától vásárolható meg a kocsi, aminek természetesen a Civic Type-R az alapja.

Az átalakítás során a fent új kiegészítők készültek a motorhoz és váltóhoz. Utóbbi a JAS által kifejlesztett hatfokozatú szekvenciálison nyomatékváltón alapul, amihez önzáró differenciálmű is tartozik.

Lecserélték a fékeket is, előre 328, hátra 278 milliméteres féktárcsák, illetve négy- és kétdugattyús féknyergek kerültek. A versenysportra méretezett alkatrészeket a Brembo szállítja. Állítható lengéscsillapítókat és rugókat készített a cég a kocsihoz, külön-külön murvára és aszfaltra, ugyanígy készültek különböző talajtípushoz felnik is.

A vezető, illetve a navigátor – ha van – Sparco versenyülésekben feszít, biztonságukról bukócső gondoskodik. A gyári műanyag elemek helyett könnyebb karbonból készültek az ajtóborítások, padlótakarók és a műszerfal egyes elemei. A gyári műszerfal helyén egy multifunkciós kijelző kapott helyet, melyből a vezető kiolvashatja az autó működésének adatait.