Teljes egészében elektromos hajtású modellel képzeli el a nem is túl távoli jövőt a Mitsubishi. A kisautó üzemanyagtankjának helyére nagy energiasűrűségű lítium-ion akkumulátorok kerültek, amit egy beépített töltő segítségével szinte bárhol fel lehet tölteni.
A hajtáslánc elemei a hátsó tengely elé kerültek, így a kocsi méreteihez képest aránylag tágas utasteret kínál utasainak. Villanymotorja 47 kW teljesítményre és 180 Nm-es forgatónyomatékra képes, egymagában hajtja a hátsó kerekeket egy differenciálművön keresztül. Csúcssebessége 130 km/óra, és egyetlen feltöltéssel 130-160 km-nyi távolság megtételére képes.
Nem csupán a villanyautó kifejlesztésére koncentráltak a tervezők, hanem a japán áramszolgáltatókkal közösen annak a lehetőségét is keresik, hogyan lehetne a járművek töltéséhez szükséges infrastruktúrát minél hamarabb kiépíteni.
De míg ez elkészül, addig sem kell pánikba esni, ha lakott területen merülnek le a kiskocsi telepei. Ilyenkor csak egy konnektort kell keresni, és ha induláskor a vezető előrelátóan a csomagtartó mélyére rejtett egy hosszabbítót, akkor nincs is gond. Hálózati feszültségről gyorstöltéssel 20-25 perc alatt feltölthetők az akksik, de egy normális, alapos töltés is megvan 5-7 óra alatt.
Jövő év őszétől kezdődnek meg az elektromos kisautók közúti próbái, s ha sikerrel veszi az akadályokat, és a töltőállomások is elszaporodnak, akkor hamarosan sokkal csendesebben, zéró károsanyag-kibocsátással lehet majd száguldozni.