Ennek analógiájára a DaimlerChrysler most a hosszú változat sportosításán dolgozik. A Maybach 62S néven futó járgány orrába is az eddig használt duplaturbós blokk kerül. Ahogy az 57S-nél, úgy itt is fölösleges a 612 lóerős teljesítmény, de hát az mégiscsak hatvankettővel több, mint az 550. A sportkocsiba illő teljesítmény mellé teherautós forgatónyomatékot is kapnak a luxuskocsi gazdái: a sima 62-eshez képest 100-zal több, 1000 Nm-es forgatónyomatéknak parancsolhatnak.
Azért a felfokozott teljesítménynek megvan a haszna, hiszen a hírek szerint 5,4 helyett 5,2 másodperc is elég a százas sprintidő teljesítéséhez. Na, ezt aki észreveszi… Viszont szemben az 57S-sel, a dúsgazdag vevők nem száguldozhatnak szabadon. Míg azzal akár 275-tel is téphettek segélyosztásra a Vörös Kereszthez, itt a kerekek nagyobb terheltsége miatt 250-nél az elektronika megfogja a limót.
Nemcsak teljesítményében nyújt mást a járgány, de áthangolták a légrugós felfüggesztést is, így az valamelyest alacsonyabbra engedi a kasztnit. A kocsira nagyobb felnik, feltűnőbb kipufogóvégek és karbon műszerfalbetétek kerülnek. Egyelőre még várat magára a Maybach 62S bemutatása, vélhetően a Genfi Autószalonon leplezi le a gyár a kocsit.