A vadiúj Mazda CX-7 alapjaira épülő sportos egyterű nem csupán egy kiállítási darab, hanem egy teljesen kész, utcai használatra is alkalmas változat.
Hogy a Mazda legújabb szabadidő-autóját igazán sportossá varázsolják, az eredetileg beépített hatfokozatú automatikus váltóját szintén hatfokozatúra, de kézzel kapcsolhatóra cserélték. Persze ez még nem lenne elegendő az igazi adrenalinbőséghez, kell még ide egy kis plusz szufla is.
Igyekeztek a mérnökök ezt az igényt is kielégíteni, így több mint 300-as létszámú ménest adnak a sofőrök kezébe. Ezt elsősorban a motor piszkálásával érték el, de jót tett a teljesítménynövekedésnek az átdolgozott szívó- és kipufogóoldal, valamint az újrahangolt turbófeltöltő is.
A nagyobb igénybevétel miatt szellősebb helyet kerestek az intercooler számára is, ami mellé még egy olajhűtőt is építettek.
A kocsi külsején is meglátszik, hogy nem mindennapi Mazdával áll szemben az ember. Az összkerekes, kiszélesített vas hasa közelebb került az aszfalthoz, és az eleje, valamint a hátulja is agresszívabb formát kapott.
Nem maradhattak el a sportkocsiknál szinte kötelező, hatalmas méretű kerekek sem, a Mazda Adrenaline 22 colos felniket kapott, amikre a Yokohama 285/35-ös abroncsait szerelték fel. Utasterében bőrborítású műszerfal, beépített iPOD, és kivehető DVD-rendszer is várja a versenyzőhajlamú sofőröket.