Az STI (Subaru Tecnica International) rövidítés a japán gyár legsportosabb modelljeit jelöli. Európában a Subaru WRX kapható ilyen kivitelben, amely a hagyományos modellnél 50 lóerővel erősebb, 280 lovas. Ezenkívül keményebb futóművel, komolyabb fékekkel készül.
Japánban létezett a Legacynak is egy ilyen változata, de azt csak kis sorozatban gyártották. Ám a jövőben a Legacy-ból és a Foresterből is elkészítenék az STI változatot, árulta el az alelnök. A Forester már szinte kész is, ennek ékes példája a SEMA-n kiállított Sports, amely a gyári versenyautók ismertetőjegyének számító, aranyszínű felniket és egyedi spoilerezést kapott.
Jól látszik, milyen alacsonyra került a kocsi, tehát a futóművet is megpiszkálták. A többi pedig már könnyen megy, hiszen a 280 lovas motor ott van a raktárban, csak be kell szerelni a kocsikba, míg az erősebb Brembo fékek felszerelése sem lehet gond.