Nem véletlen a jó szereplés, hiszen ütközés közben kétfokozatú első, valamint oldal és függöny légzsákok vigyáztak a kocsiban az utasokat helyettesítő tesztbábuk épségére, a vezetőnek pedig térdlégzsák is jutott a vizsgált modellben. Első biztonsági öveit előfeszítővel és överő-határolóval is ellátták, míg az övek becsatolására figyelmeztető jelzés a hátsó utasok biztonságára is ügyel.
Elektronikus biztonsági berendezések terén sem kell szégyenkezni a C4-esnek, blokkolásgátlót, menetstabilizálót, fékasszisztenst és aktív sebességkorlátozót is építettek bele.
Frontális ütközésre 15 pontot (94 százalékot) kapott a jármű, a kormány mindössze 6 mm-rel mozdult el a vezető irányába és a függőleges elmozdulása is csupán 1,6 centiméter volt. Jól állták a sarat a jármű pedáljai is, azok 38 mm-rel kerültek közelebb a vezetőhöz, így nem jelentettek veszélyt a bábú lábfejére.
A sok légzsák is megtérülő befektetésnek tűnik, mivel a kocsi hibátlan, 100 százalékos eredménnyel teljesítette az oldalütközéses tesztet. Ez további 18 pontot hozott a konyhára.
Gyermekvédelmét három csillaggal jutalmazták, itt 35 pontot gyűjtött be a francia egyterű az ebben a műsorszámban elért 71 százalékos eredménnyel, míg gyalogosvédelme 16 pontot ért, (44 százalék), ami csupán két csillagra elegendő.
Remek minősítést kapott gyalogosvédelmi szempontból a lábbarát lökhárító, de a motorháztető közepére sem lehet panasz. Egyedül a gépháztető hátsóbb része kapott rossz minősítést, az elgázol felnőttek fejére leselkedő kemény részeinek köszönhetően.