Aki inkább a nyomatékra és az alacsonyabb fogyasztásra szavaz, az három dízelmotor közül választhat. Újdonság nincs, a kínálat az 1,6-ostól indul, és a 2,0 literesen át tart a D5-ösig. Utóbbi csak automata váltóval kapható, így a nyomatékcsúcs 350 Nm-nél van.
A lényeg azonban, hogy 4 790 000 forinttól lehet hozzájutni a svédek legújabb termékéhez. Ezért a pénzért az alapváltozatot adják 1,6-os motorral. A BMW 116i alapára 5,5 millió, az A3-as Audi 5 millió, azaz ebben az összevetésben egyelőre a Volvo a nyerő.
Az alapfelszereltség része a szervokormány, az elektromos ablakok és tükrök, az ABS, az elektronikus menetstabilizáló, a hat légzsák, a központi zár és a légkondicionáló is.
Az 1,8-as motor felára 600 ezer, a T5-ért viszont már 3,7 millióval többet kell az asztalra tenni. 5 790 000 forintért adják a legolcsóbb 110 lóerős dízelt, a C3 2,0D 6,2 millióba, a D5 viszont 7,3 millióba kerül.