Módosítottak az első, valamint a hátsó lökhárítók kialakításán is, valamint az utastér megoldásain is finomítottak egy keveset. Újfajta kormányt kapott a IV-es Golf, és a műszerek kinézete is némiképp változott. Maradt ugyan a két nagyobb kerek és a két kisebb óra, és a kék derengés, csupán a műszerek díszítése tér el az eredetitől.
Érdekes, hogy a legendás Golf nevet nem használják, helyette Bora HS lett a csapotthátú modell neve.
A Bora HS mellett itt van a szintén a különleges kínai igényekhez igazított Neeza névre hallgató, nemrég bemutatott tanulmányautó is. A hivatalos képek mellé még némi névmagyarázatot is mellékeltek: a kocsi névadójaként egy varázsfegyverekkel bíró kisfiút tisztelhetünk, aki a gonosz ellen harcolt. Az ő bátorsága, fiatalos lendülete rejtőzik a kocsi formája, és egyénisége mögött, – írják a VW marketingesei.
A valóságban azonban vélhetően ez a kocsi lehet az előfutára annak a prémium modellnek, amit a Passat és a Phaeton közé tervez a Volkswagen.