Az eredeti 2,7 literes V6 biturbó erőforrást rendesen megdolgozták, így a 3000 köbcentisre nőtt hengerűrtartalomból sikerült 650 lóerőt kipréselni. A maximális forgatónyomaték eléri a 720 newtonmétert.
Így már nem is annyira meglepő, hogy az összkerékhajtású limuzin képes 3,4 másodperccel az indulás után 100-zal száguldani. A hatalmas teljesítménynek hála, később sem fogy ki a szuflából a gép. 0-ról 200-ra 10,3, míg 300-ra is csak 29,8 másodperc alatt gyorsul.
Igazán megdöbbentő azonban, hogy az Audi végsebessége bőven 300 km/óra felett van. Október 22-én ugyanis Nardóban, a dél-olasz tesztpályán 343,9 km/órás végsebességet értek el vele. Ott a McLaren SLR 324 km/óráig jutott, de az új Lamborghini Murcielago sem ment 340 fölé. Elképesztő!
A remek eredményben az átalakított aerodinamika is szerepet játszott. Ennek részeként a gyári visszapillantó tükröket apró elemekkel helyettesítették. A légellenállás csökkentése miatt „befalazták” a hűtőmaszk nagy részét is.