Longitudinale Posteriore, azaz hosszában, középre beépített motor, amely itt 6,5 literes V12-est jelent. Hasonlóan gyors a roadster is, mint a zárt változat, itt 3,4 másodperc kell a 100 sprint teljesítéséhez. A nyitott lambo végsebessége 320 km/óra, de csak tető nélkül, mivel az ideiglenes vászontető maximum 160-ig bírja, utána elszáll, mint a győzelmi zászló.
Annak használatát egyébként sem nagyon ajánljuk, mert saját tapasztalataink szerint rendkívül bonyolult és összetett a vázszerkezet összeállítása. Mennyivel jobb volt a Diablo roadster megoldása, amit műanyag tetővel láttak el, amit levéve a csomagtartó fedélen lehetett szállítani
A remek dinamikához hozzájárul, hogy a tető hiányát pótoló merevítések ellenére a roadster nem nehezebb a hagyományos LP640-hez képest, ami a több szénszálas anyagnak köszönhető. Külsőleg, új lökhárítóiról, egyedi légbevezetőiről és különleges keréktárcsáiról ismerhető fel az új bika. Persze nem hiányzik az elődből megismert látványos motorházfedél sem.