A gyár alig árult el valamit a járműről, így csak tippelni tudjuk, hogy a CRX második generációja lehetett a múzsájuk. Erre leginkább a csomagtérfedél üveg kialakítása utal, amelynek függőleges része is áttetsző, így javítva a kilátást hátrafelé. Ugyanígy volt ez a 80-as évek végén a Civic Revolution X esetén is.
Ezzel szemben az első szélvédő abszolút high-tech, hiszen a vadászrepülőket idézi, egészen hátrafut az utasok mögé, olyan, mintha A oszlop nem is lenne.
Ketten utazhatnak az alumíniumszínű kocsiban, hátsó ülés nincs, így viszont normális méretű csomagtartót tudtak kialakítani. A Remix egyébként a Honda hagyományos sportkocsi-építési elvét követi, azaz egyszerű, könnyű felépítésű, és a vezetési élmény áll a középpontban.
A motortérben négyhengeres motor szerepel, amihez hatfokozatú sebességváltó kapcsolódik, ami az első kerekeket hajtja. Ezzel azonban nincs vége a sportos kialakításnak, mert agresszív kerekekkel, erős fékekkel és kemény futóművel is felvértezték a Remixet.
Nem tudni, hogy mi lesz a tanulmány sorsa, de állítólag, ha eléggé hangos lesz a siker, és sokak érdeklődnek az autó iránt, akkor nem elképzelhetetlen, hogy megvalósuljon.