Ennek köszönhetően a korábbi 5 helyett elég 4,7 másodperc is ahhoz, hogy a sebességjelző mutatója nyugvó állapotából a 100-as jelzésig fusson. A nagyobb teljesítmény a végsebességben is érezteti hatását, 13 km/órával gazdagodva, immár 293-mal is hasíthat az Aston.
A teljesítménycsomag egyik érdekes része a hangolható kipufogó. A vezető egy kapcsolóval a normál üzemmód mellett választhat egy üvöltően sportos élményt, de a szomszédok éjszakai nyugalma érdekében csendesre is kapcsolhatja a kipufogót.
De nemcsak itt fejezheti ki akaratát a pilóta, hanem a futómű beállításánál is. A Bilstein és az Eibach segítségével egy az utastérből állítható felfüggesztést dolgoztak ki, amit a vezető átállíthat a keményebb sportmódba is. Bár ezzel a kényelem jócskán csökken, de a kocsi stabilitása jelentősen javul.
Ugyanezt a célt szolgálják a kis spoilerek is az autó orrán illetve a csomagtartó végén. A Prodrive mérése szerint nagy sebességénél 45 százalékkal csökken a kasztnira ható felhajtóerő. A legszebb ebben az, hogy mindettől az autó csodaszép formája mit sem változott.
Ám azonnal felismerhetővé válik a Prodrive-csomag az Aston Martin DBR9 GT1 versenyautóéval azonos, 19 colos kovácsolt könnyűfém felnikről. Ezekre a Pirelli szállít gumikat, amik tovább javítják a V8 Vantage útfogását. Külsőleg alig látható, összességében mégis sokkal sportosabb lett a brit sportkupé, ami komoly kihívást jelenthet a Porsche GT3 számára.