Hatalmas változásokat, bivalyerős motort senki ne várjon, az autón mindössze apróbb, de látványos változtatásokat végeztek. Külsejét 17 colos könnyűfém felnivel dobták fel, de a spoilerek, a dupla kipufogó, a krómozott hűtőrács sem hiányzik a kocsiról. Karosszériáját egy centiméterrel ültették alacsonyabbra, és a rugókat is feszesebbre hangolták. A belsejében sportülések, bőrborítású sportkormány, valamint alumíniumpedálok várják a szolidabb száguldozásra vágyó sofőröket.
A kocsihoz kétféle motort, egy dízelt és egy benzinest lehet rendelni. Dízelből a 2,0 literes dCi-t választhatják a leendő vevők, ami 150 lóerős teljesítményt és 340 Nm-es nyomatékot nyújt.
Azoknak az autósoknak, akik inkább a benzines motorok mellett teszik le voksukat, a gyár 165 lóerős, 2,0 literes erőművet kínál, amihez a dízelhez hasonlóan szintén hatfokozatú manuális sebességváltó jár. Ezzel a motorral sem lehet észbontó tempót diktálni, de a kocsi 8,3 másodperces gyorsulása a hétköznapokra bőven elég.
A sportos kinézetű, a Renault spanyol gyárában készülő kocsik még ez év végén a kereskedésekbe kerülhetnek. Mind lépcsős, mind csapott hátú kivitelben kapható lesz majd a kocsi.