A kisautó a T2-es kategóriában indul majd a jövő januárban startoló futamon, amibe azokat a járműveket sorolják, amelyek a legközelebb állnak a gyári kivitelhez. Emiatt a gépháztető alatt sincs óriási meglepetés, ott ugyanaz az 1,3-as Multijet teljesít szolgálatot, mint a szériakivitelben. Igaz, az eredeti motor 70 lovas teljesítményét azért sikerült 105-re feltornázni, ami jól jön majd a 8696 kilométeres út során.
Az autó belsejéből kihajították a feleslegesnek ítélt dolgokat, helyükre alumíniumból készült homoklétrák, két lapát, három pótkerék és egyéb hasznos holmik kerültek a személyzetnek szükséges ivóvíz mellé.
Nemcsak a két Panda vág neki a világ egyik legnehezebb versenyeként számon tartott futamnak, hanem a csapatot egy Fiat Sedici és három Iveco teherautó is elkíséri majd. Ők a szerelők, pótalkatrészek szállításáért felelnek.