A Bolognai Autókiállításon bemutatásra kerülő C-Max műszaki tartalma nem változik, a motorok és a futómű maradt a régi. Ez érthető is, hiszen ezen a téren kiemelkedően jó a Ford. Ellenben manapság már nemigen kerülhető el a 3-4 évenkénti frissítés.
Ennek kapcsán új hűtőmaszkot, motorháztetőt és lökhárítókat rajzoltak az egyterűnek, amelyen a Ford új formanyelve, a „kinetic design” fedezhető fel. Ez normál nyelven annyit tesz, hogy a korábbinál sportosabb rajzolatú lett, és jobban hasonlít az S-Maxra.
Ezenkívül újak a ködlámpák, az első fényszórók, mint ahogy hátul is átformálták a lámpatesteket. Ezeknél nemcsak látványban, de technikában is van fejlődés, LED-ek világítanak hátul.
A C-Max belül is rejt újdonságokat, más lett a középkonzol, és újak az ajtók borításai is, amellett, hogy a jövőben más színeket, jobb minőségű anyagokat használnak majd a belsőben. Könnyebben olvasható számlapot kap az egyterű, míg a műszerek a korábbi zöld helyett éjszaka piros fénnyel világítanak.
Némi pluszhelyet is sikerült nyerniük a tervezőknek. Középütt a hagyományos kézifékkart cserélték Z alakúra, az ajtóknál a panel átformálásával lett kényelmesebb, de az ülések sem teljesen ugyanolyanok. Sok kicsi sokra megy.