G2 néven indította el használtautó-értékesítési programját a General Motors (GM) a kelet-közép-európai piacon. A rendszer lényege, hogy a használtautó-vásárlóknak hasonló előnyöket kívánnak biztosítani, mint azoknak, akik új autóra fizetnek be. Például elsőként a piacon a G2 programban értékesített használt autókra cseregarancia is jár, ha valamiért nem tetszik a választott autó, 8 napon belül segítenek egy szimpatikusabbat találni helyette.

A G2 programban értékesített használt autókat háromféle osztályba sorolják: Premium, Select és Economy. A három osztály háromféle állapotú autót jelent. A Premium-osztályba sorolt használt autók fiatalabbak és kevesebb kilométert futottak, az Economyként árult autókba több kilométert tett bele a korábbi tulajdonos, illetve korosabbak is ezek az autók. A Select a kettő közötti autókat jelenti.

Mindhárom csoportra érvényesek a garanciális feltételek. Minden autóra legalább 12 hónap garancia jár, az assistance-ellátás mellé. Ha az autó külföldön vagy belföldön elromlik, ingyen kapjuk a segítséget. „A használtautó-vásárlók kevesebb pénzből gazdálkodnak, mint az újautó-vásárlók, de nekik is az autó megbízhatósága a legfontosabb. Ezért alakítottuk ki úgy a G2 programot, hogy leendő vásárlóink nyugodt szívvel ülhessenek be egy használt járműbe.” – mondta Justin Scott regionális marketingmenedzser, aki a program lebonyolításáért felel.

A G2 program keretében főként a márkakereskedésekben beszámított autók találhatóak meg, de a GM flottaautói is idekerülnek. Nem márkaspecifikus a rendszer, de mivel Opel- és Chevrolet-kereskedésekben férhetünk hozzá az autókhoz, ezért ezek a márkák vannak többségben. A G2 programba sorolt autók valamivel drágábbak, mint a használtautó-piacon fellelhető autók, ami azt jelenti, hogy egy 1 millió forintos autónál alig 100 ezer forint a felár. A magasabb ár mellett azonban előnyként szolgálnak a garanciális feltételek, és a kedvezőbb hitellehetőségek.