Nyolcfokozatú automatikus váltó – amely az LS 460-asban mutatkozott be nemrég – közvetíti a hajtott kerekek felé a hátsó kerekes járműben a nyomatékot. Automata üzemmód mellett akár kézzel, a kormány mögötti fülekkel is válogathat a jármű vezetője a bőséges fokozatkínálatból.
A járgány gyorsulása is meggyőző, mindössze 4,9 másodperc kell a 100-as tempó eléréséhez, és az elektronikusan korlátozott 250-es csúcssebesség is gyorsan elérhető vele. A sebesség megzabolázásáról a Brembo hatdugattyús féknyergei és a hozzájuk tartozó 355 mm-es tárcsák gondoskodnak.
Akiknek kívülről nem tűnik fel az apró F betű a jármű oldalán, azok az új lökhárítóról, a 19 colos felniről, az oldalsó légnyílásról, illetve a hátsó spoilerről ismerhetik fel az IS-F-et. Európában még idén bemutatkozhat, míg hazánkba csak jövőre érkezik majd a bivalyerős Lexus.