Gyengébb, de gyorsabb az új Peugeot RC
Nem volt kérdéses, hogy miután a 206-osból is készült sportváltozat, így a 207-es vásárlóinak is kijut a teljesítményből. Bár a 207 RC gyengébb, mint elődje, de jobban megy annál. Az RC-ben ugyanazt a motort vetik be, amit a 207 GT-ből már ismerünk. Itt azonban a BMW-vel közösen fejlesztett 1,6-os turbós erősebb, már 175 lóerőt teljesít.

Ez két lóerővel elmarad ugyan a 206 RC teljesítményétől, de köszönhetően a feltöltő áldásos hatásának a benzinmotor 240 newtonméteres nyomatékkal bír. Sőt, rövid ideig padlógázas gyorsítás esetén a számítógép kicsit magasabb turbónyomást is engedélyez, így a forgatónyomaték 260 Nm-re emelkedik. Ennek köszönhetően a 207-es nullától 100-ig 0,3 másodpercet ver a korábbi modellre, 7,1 másodperc elég neki a sprinthez. Az autó végsebessége 220 km/óra.

Teljesen nem lehetnek elégedettek a Peugeot-nál hiszen legnagyobb ellenfelük sportgépe a Clio Sport 0,2 másodperccel jobban gyorsul, végsebességben azonban az RC jobb.

Ne várjon senki különleges spoilereket, az RC szolid megjelenéssel hódít. Kap persze egyedi 17 colos könnyűfém felniket 205/45-ös abroncsokkal, két vaskos krómozott kipufogóvéget, egy kis szárnyat hátra és az Audi S modelljeinek utánérzeteként, a külső tükrök házát krómmal vonják be. Az autó egyediségét, hat ehhez a modellhez rendelhető szín garantálja.

Ha lesz lehetőségünk kipróbálni, bőrborítású kagylóüléseket és kormányt látunk majd az utastérben. Ezen kívül az alumínium váltógomb és pedálsor is része az RC csomagnak.