Az új Coupé – amit a Pininfarina stúdió tervezett – sokkal inkább közelít egy Ferrari, mint egy Aston Martin felé. A karosszéria laposabb, szélesebb, s ezáltal sportosabb hatást kelt. Mintegy 15 centivel lesz rövidebb a Quattroporténál az új Coupé, amely belül tágasabb utasteret ígér, mint elsőszámú ellenfele a Bentley Continental GT.
Természetesen hangsúlyos marad a jellegzetes hűtőnyílás elöl, és immár a Coupén is feltűnnek a Quattroportén alkalmazott kis nyílások az első sárvédőn. Az autó hátsó részét egy hatalmas diffúzor uralja.
Úgy hírlik, hogy az alapváltozatban az eddig is alkalmazott 4,2-es Ferrari motor kerül, de immár 425 lóerővel. Később azonban készül majd GT-kivitel, amibe viszont az Alfa Romeo 8C Competizione 4691 köbcentis V8-asa kerülne. Itt a 450 lóerő és 470 newtonméter vár bevetésre.
A hosszában beépített motorokhoz hatfokozatú robotizált váltó és önzáró differenciálmű tartozik. A kormány mögötti fülekkel is kapcsolható váltóban normál és sportbeállítás is választható, de ha akarjuk, teljesen automatikusan is képes működni. Emellett az autók megrendelhetők az új automata váltóval is. Elsőként a 2+2 üléses kupé kerül forgalomba várhatóan 2007 végén, amit később majd követ a nyitható tetejű Spyder is.