Újabb jól csengő, patinás névvel, az 1905-ben alapított Austinnal próbálhatnak szerencsét a kínaiak az európai autópiacokon. A Nanjing Auto a kompakt, középméretű autók piacán vetné be az Austint.

Konkrét tervek még nincsenek a márka piacra kerülésével kapcsolatban, a cég képviselői mindössze annyit árultak el, hogy a sorozatgyártású Austint akár öt éven belül el tudják készíteni.

A Nanjing Auto rendelkezik az MG márkanévvel is, amelyből a TF modell sorozatgyártását hamarosan meg is kezdik. A kétüléses autó karosszériaelemeit Kínában fogják préselni, és az Európában értékesített példányokat az MG Rover Longbridge-i üzemében fogják összeszerelni. Az új MG tervezésébe a Proton tulajdonában lévő, szintén jó nevű Lotus is besegített.

Az utolsó Austin-emblémás járművet 1989-ben Angliában építették, és ott is talált gazdára.