Az idei trendre ügyelve nagyon odafigyelt az Audi a motorpalettára, és minél hatékonyabb kerregőket próbált befabrikálni az autó orrába. A hajtás az első kerekeken, vagy egyszerre az összesen juthat át a talajra. A váltó alaphelyzetben hatfokozatú és manuális, de választható fokozatmentes is, nyolc „kamu” fokozattal.
A 4,63 méter hosszú kupé állítólag a hátsó sorban is nagy kényelmet nyújt, úgy hogy közben, még jókora (455 literes) csomagtérre is futja neki. Nem csorbul közben a kupéhoz illő sportos viselkedési forma sem, a merev karosszéria, a nagy tengelytáv, és a rövid túlnyúlások, ebben segítenek. Az A5-ös mellett máris megjelent az S5-ös, ami a 3,2-es FSI helyett egy V8-as 354 lóerejét kínálja a vezetőnek, egy még feszesebbre hangolt futóműven keresztül.
Audi Q7 – a legerősebb dízel
Korábban volt már szó egy 500 lóerős V12-es dízelről, ami valószínűleg itthon készülne. Ez egyelőre nem, de egy 4,2 literes TDI belekerült a Q7-esbe, amivel ez a jelenlegi legerősebb dízel SUV. 326 lóerővel és a 760 newtonméteres nyomatékkal mindössze 6,4 másodperc alatt megy 100-ra, átlagfogyasztása 11,1 liter. A több mint 5 méter hosszú bálnatestet állítható légrugózás tartja az aszfalton.
A3 – A4 – új motorok
Az A3-ast egy 105 lóerős 1,9-es dízel, az A4-est egy kétliteres 170 lovas TFSI szinesíti mostantól. A nem túl erős dízelmotor legfőbb erénye, hogy csak 120 gramm szén-dioxidot bocsát ki, és mindössze 4,5 litert fogyaszt 100 kilométeren, ha nem tapossák ki a szemét.
Az ennél izmosabb TFSI 7,1-et fogyaszt benzinből, és maximum 230-ra tudja felgyorsítani az A4-est.
Motorkínálat: Audi A5
3.2 FSI: 265 LE, 300Nm (3000-5000)
Gyorsulás(0-100km/h): 6,1
Végsebesség: 250 km/h
Átlagfogyasztás: 8,7 liter/100km
1.8 TFSI: 170 LE
3.0 TDI: 240 LE, 500Nm
Gyorsulás(0-100km/h): 5,9
Végsebesség: 250 km/h
Átlagfogyasztás: 7,2 liter/100km
2.0 TDI: 190 LE,
Gyorsulás(0-100km/h): 7,6
Végsebesség: 232 km/h
Átlagfogyasztás: 6,7 liter/100km
V8 FSI: 354 LE, 440 Nm
Gyorsulás(0-100km/h): 5,1
Végsebesség: 250 km/h