Sárba lép a Seat is
Sárba lép a Seat is
Fotó megosztása:
31 centis hasmagassággal indul terepre a Seat
31 centis hasmagassággal indul terepre a Seat
Fotó megosztása:
Pedig már nem divat a hátsó ajtóra aggatott pótkerék
Pedig már nem divat a hátsó ajtóra aggatott pótkerék
Fotó megosztása:
Itt 240 lovas TFSI lapul
Itt 240 lovas TFSI lapul
Fotó megosztása:
Genfben debütált a Seat terepre szánt négykerék-hajtású modellje, az Altea Freetrack prototípusa. A marketinggépezet is lendületbe jött és sikerült a sajtóanyagban megfogalmazniuk, hogy a 4×4-es autó egy személyben képes kielégíteni a kitűnő terepjáró, a tágas családi járgány és az igazi sportkocsival szemben támasztott igényeket. Örvendjünk hát együtt az újabb „mindenre jó” autó eljövetelének!
A dinamikus menetteljesítmények elérése érdekében a sportos formához passzoló 240 lóerős 2,0 literes TFSI kapott helyet, ugyanaz, amely a Leon Cuprában teljesít szolgálatot.
A tanulmányautó karosszériája a kategóriában kötelezőnek mondható emelés után 31 centiméterre került a talajtól, a szélesítések után pedig az Altea XL-nél is hat centivel szélesebbre sikeredett az első terepes Seat. 19 colos kerekei ezzel szemben inkább városi körülmények közé illenek, még csak véletlenül sem terepre.
Első-hátsó lökhárítói valamint a sárvédő-szélesítések is dinamikus képet festenek a különleges, mattfehérre fényezett autóról. A tanulmányautó hamarosan utcán és a terepen is feltűnik.