Kubica eredménye igazolni látszik, hogy a BMW-k teljesítménye tartósan jó lehet. A teszt első napján a csapat új aerodinamikai elemeket próbált ki az F107-esen, és a Melbourne-ben a lengyel kiesését okozó sebességváltót vizsgálták.
A Ferrarival Räikkönen egy tizeddel maradt csak el a BMW idejétől.
A harmadik legjobb időt Alexander Wurz futotta a Williamsszel. Ő elsősorban az autó beállításait tesztelte, és új jelölésű gumikat is kipróbált.
Barrichello a Hondával ugyancsak új aerodinamikai elemeket próbálgatott. A Renault-nál apróbb motormódosításokat tesztelt az ifjabb Piquet, a Toyota tesztpilótája, Franck Montagny piros zászlóval indította a menetet: autója lefulladt, de később be tudott szállni a körözgetésbe.
A Red Bull-os David Coulthard a 8., míg a Toro Rossó-s Scott Speed az utolsó, 10. helyre hozta be autóját.
Nem hivatalos időeredmények:
Versenyző | Csapat | Idő | Körök |
1. Kubica | BMW-Sauber | 1:36.187 | 92 |
2. Räikkönen | Ferrari | 1:36.302 | 54 |
3. Wurz | Williams-Toyota | 1:36.334 | 89 |
4. Barrichello | Honda | 1:36.826 | 82 |
5. De la Rosa | McLaren-Mercedes | 1:37.106 | 60 |
6. Montagny | Toyota | 1:37.267 | 73 |
7. Sato | Super Aguri-Honda | 1:37.389 | 72 |
8. Coulthard | Red Bull-Renault | 1:37.609 | 82 |
9. Piquet | Renault | 1:38.199 | 32 |
10. Speed | Toro Rosso-Ferrari | 1:38.503 | 69 |