Közvetlenül a verseny után maga Flavio Briatore, a csapatfőnök baltázta le versenyzőjét, és a sajtóban is nagyon sokan kritizálták.
„Heikki teljesítménye? Szerintem mindenki látta a tévében, nem fogok falazni senkinek, ez selejt volt. Hülye lennék azt mondani, hogy jó volt! Olyan rossz volt, hogy ez nem is ő volt. Talán a testvére. A következő versenyre megpróbáljuk előkeríteni az igazi Heikkit” – mondta akkor Briatore.
Stoddart még 2003-ban tesztlehetőséget adott a Minardinál Kovalainennek, sőt a fiatal finn szerződtetése is felmerült. Az ausztrál a Turun Sanomat című finn lapnak adott interjújában a renault-s újonc védelmére kelt:
„Egyáltalán nem vagyok olyan csalódott, mint hinnék. Ne felejtsük el, hogy ez a Renault messze nem olyan, amilyennek lennie kellene. Látom, ahogy most hőst csinálnak Hamiltonból, de alatta egy jól működő és nagyon versenyképes autó volt.”
Stoddart szerint Kovalainen teljesítményét nem Hamiltonéhoz, hanem sokkal inkább veterán csapattársáéhoz kellene mérni; Fisichella ötödik lett, jó egy perccel lemaradva a győztes Räikkönentől.
„Ha azt nézem, hogy Giancarlo vezetése mennyire szétesett volt, biztos vagyok benne, hogy az R27-est nagyon nehéz volt vezetni” – mondta az ausztrál.
„Nekem nincsenek kétségeim Heikki képességeit illetően. Nem veszhettek el csak úgy hirtelen! A gondot az autó jelenti. Adjunk a fiúnak egy kis időt, és szupersztár lesz, pont, mint Hamilton. Felesleges aggódni miatta!”