Idén a Frankfurti Autószalonon leplezi le a Porsche a 911-es sorozat legerősebb darabját, a GT2-est. Elődjéhez hasonlóan az új sportkocsi is az aktuális Turbóra épül, csak éppen erősebb annál.

Immár 530 lóerő vár a lelkes sofőrökre a kiszivárgott információk szerint, bár ez nem olyan félelmetes fölény a Turbo 480 tagú méneséhez képest, de ha folytatódik a hagyomány, a GT2-esben továbbra is csak a hátsó kerekekre jut a teljesítményből.

Ezenkívül a Porschénál mindent megtettek, hogy alacsonyan tartsák az autó tömegét. A kiszivárgott hírek szerint még az előző GT2-esnél is könnyebb lesz, azaz 1,4 tonna alatt marad az új modell tömege. Ezt speciális anyagok

A felnik mögött kerámiafékek dolgoznak
Kisebb mosósításokkal, de a Turbo karosszériáját kapja az új modell

Kisebb mosósításokkal, de a Turbo karosszériáját kapja az új modell

Kisebb mosósításokkal, de a Turbo karosszériáját kapja az új modell


alkalmazásával érik el, a kipufogó például titánból készül, ami viszont nemcsak könnyű, de nagyon drága is.

Nem meglepő hát, hogy a Turbo 137 ezer eurós (34,1 millió forint – Németországban)árához képest a GT2-ért közel 200 ezret (50 millió forint) kérnek majd. Ám nem is olyan magas az ár, ha figyelembe vesszük, mit is kap a vevő.

A Porsche különleges sportkocsija, a Carrera GT hozzávetőlegesen 450 ezer euróba (112 millió forint) került, s a legerősebb 911-es majdnem ugyanazt tudja. Igaz, „csak” 320-as tempóra képes (Carrera GT 330 km/óra), viszont az ígért 3,7 másodperces sprintidejével 0,2 másodpercet ver a 612 lóerős házi ellenfélre.