Ha egy sportkocsira gondolunk, nem a környezetbarát üzem az első, ami eszünkbe jut róla. A Koenigsegg változtatna ezen, és hozzájárulna a földet sújtó szén-dioxid-probléma megoldásához. Ezért alkalmassá tették a sportkocsijukat, hogy etanollal is üzemeljen. A bioüzemanyaggal üzemelő CCXR nemhogy gyengébb, de sokkal durvább, mint a hagyományos CCX-modellek.
Az eredeti 806 lóerő helyett itt elképesztő, 1018 lóerő vár bevetésre, köszönhetően annak, hogy az E85-os üzemanyag oktánszám meghaladja a 100-at is. Azt, hogy hogyan viseli a hajtás a rászakadó 1060 newtonméteres nyomatékot, nem tudni, de alig több mint 3 másodperc elég, hogy a betontorpedó 100-zal hasítson. Ha pedig van elég hely, akkor állítólag megfutja a 400-at is.
Azokra is gondoltak, akik már rendelkeznek egy 4,7 literes kompresszoros motorral szerelt Koenigsegg sportkocsival. A járművek utólag is átalakíthatók bioüzemanyagos működésre. Persze azért kérdéses, mennyit is fogyaszt egy ilyen gép.