A cég minden érdeklődő károsult számára az ügyfél és az Il Ferro, illetve a Mobilreklám Ügynökség cégekkel kötött korábbi szerződésük alapján ajánl fel egyedi megoldási lehetőségeket, hogy megkönnyítsék a megnövekedett havi terheket.
Ez lehet a gépjármű megvásárlása, az autó „átfinanszírozása” (hosszabb futamidővel, kedvező feltételekkel, akár kisebb havi törlesztőrészlettel), vagy az érintett gépjármű beszámítása egy a cégnél vásárolt új, illetve használt autóba. Ha egyik sem jöhet szóba, akkor a kereskedő szakértői tanácsadással segítik az érintetteket. Azért, hogy a finanszírozó ne vegye vissza az autót, és ne kerüljenek fel a bankok adóslistáira, rontva a jövőbeni hitelfelvételi képességüket.
„Sajnálatos, hogy sok autóvásárlót jelentős kár ért a két cég meggondolatlan stratégiája miatt. Mint a magyar autópiac egyik jelentős szereplője, szeretnénk személyre szabott megoldást nyújtani a károsultaknak” – mondta Újvári István, a Dunakanyar Autócentrum Cégcsoport tulajdonosa.