Szimmetrikussá válik a Peugeot 407 Coupé kínálata. Eddig a V6-os benzin- és dízelmotor mellett egy négyhengeres benzines erőforrással lehetett megrendelni a francia Grand Tourismót. Hamarosan azonban a dízelkínálatban is lesz négydugattyús. Ezzel elkészül a kínálat leggyengébb tagja is.
A 2,0 literes HDi motor részecskeszűrős kivitelben kerül a kétajtós modellbe. A blokk csúcsteljesítménye 136 lóerő,
bár ezzel nem törhet a sportkocsi babérokra, a 320 newtonméteres nyomaték megbirkózik a Peugeot tömegével.
Ezzel szemben viszont jóval olcsóbban és hosszabban lehet hasítani, hiszen a gyártó mindössze 5,9 literes fogyasztást ígér 100 kilométerenként. Nem mellékes az sem, hogy minden bizonnyal jóval olcsóbb lesz, mint a 2,7 V6-os dízellel szerelt változat.