A számítás titka

Átalakítja a Citroën C4-es árstratégiáját a hazai képviselet. Az indok: az autó eladása nem szalad úgy, ahogy az importőr szeretné, ráadásul a mostani listaár mellett ajánlott 1 milliós kedvezmény az autó nívóját is csökkenti. Az új árstratégia lényege, hogy az autók listaára csökken, de a kedvezményből is visszavesznek. Július 1-jétől egységesen 530 ezer forint kedvezmény jár minden C4-esre.

Lehet, hogy majd lesz hibrid is
Unikumnak számít a fix kormányagy körül elforduló kormány

Unikumnak számít a fix kormányagy körül elforduló kormány

Unikumnak számít a fix kormányagy körül elforduló kormány


Az új árlista szerint egy népszerűnek számító 1,4-es benzines modell listaára 3 920 000 forint, ami a kedvezménnyel csökkentve 3 390 000 forintos ügyfélárat jelent – ennyiért adják az autót minden szalonban. Ez azt jelenti, hogy a korábbi magasabb listaár, de nagyobb kedvezménnyel szemben most az 1,4-es alapkivitel 60 ezer forinttal drágább.

Az 1,6-os 90 lóerős alapdízelnél pont fordított a helyzet: a 3 890 000 forintos akciós ár 50 ezer forinttal kedvezőbb, mint korábban volt. A Citroën stratégiája, hogy a környezetbe kevesebb szén-dioxidot kipufogó (de részecskeszűrő nélküli) dízelváltozatok népszerűbbek legyenek, mint korábban. Félünk tőle, hogy a néhány tízezer forintos kedvezmény ehhez kevés lesz. Terveik szerint a mostani 10-11 százalékos dízelrészesedést 25 százalékra fel lehet tornázni.

Új modell érkezik

Kicsomagolták a szedan-t is

Kicsomagolták a szedan-t is

Kicsomagolták a szedan-t is


Az árstratégia átalakításának másik oka, hogy a C4-es modellcsaládba év vége táján új tag érkezik: a C4-es limuzin. Az autót már láthattuk, mert az importőrnek sikerült az argentin gyárból egy példányt megszereznie, de egyéb szándékainknak nem sikerült érvényt szerezni – vezetni nem lehetett. A magyar piac így is szerencsés helyzetbe van, mivel a C4 szedán Spanyolországba és Magyarországra érkezik elsőként, a többi piac csak utána jöhet. Végre valamiben elsők vagyunk!