A General Motors és a Zastava megegyezése szerint jövő évtől a kragujeváci gyárban megkezdik az Opel Astra Classicok gyártását. A tervek szerint jövőre 3300,  2010-re pedig 10 ezer autót gyártanak majd. Az üzlet része az is, hogy 2008-ban a GM vám nélkül szállíthat majd 5000 Opelt az országba. A Szerbiában gyártott Astrákat csak belföldön fogják forgalmazni, a gyártás elsősorban azért költözik az országba, mert a helyi gyártmányok előnyt élveznek a piacon. A szerb Opel így nem jelent konkurenciát a Lengyelországban készülő Astráknak.

A kragujeváci gyárban kezdetben csak az összeszerelést végzik, az alkatrészek valószínűleg a lengyelországi gyárból érkeznek majd. A Zastava-gyárban a saját fejlesztésű Yugók mellett gyártanak már külföldi autókat: a Fiat Puntókat azonban csak „Zastava 10” néven hozhatják forgalomba az országban, és más kelet-európai piacokon. Az, hogy az Opelt eredeti nevén gyárthatják, Belgrád szerint a GM szerbiai szándékainak komolyságát mutatja.