A Red Bull-lal a 10. rajtkockát megszerző Mark Webber csalódott volt az edzés után, úgy érzi, hogy semmit nem nyert az utolsó szakaszba való továbbjutásával, sőt, még rosszul is járt, a poros lodalról kezdi a versenyt.

„Nem ideális a 10. helyről indulni itt. Sőt, igazából az egyik legrosszabb hely, ahol lehet az ember, mert rettenetesen nehéz előzni. Szívesebben lennék 11.! Tizedikként végezni azt jelenti, hogy az ember nem nyer semmit, mert a mögötte lévőkkel ellentétben nem módosíthat az üzemanyag-mennyiségén.”

Webber inkább kiesett volna! 1
Kubicát a számítógép hátráltatta

Kubicát a számítógép hátráltatta

Kubicát a számítógép hátráltatta


Nico Rosberg, aki kiváló teljesítményével a rajtrács ötödik helyére hozta be a Williamset, maga is meglepődött az eredményen:

„Azt hiszem, elégedettek lehetünk. Nem számítottam rá, hogy ennyire előrejutok, ezért nagyon örülök, hogy ilyen jól alakult minden. Nagyon sokat dolgoztunk a mérnökkel a beállításokon, jó irányt is találtunk, és a helyzet egyre javult, jó versenyt futhatok” – mondta a német pilóta, aki egész hétvégén komoly fölénnyel verte csapattársát.

A BMW-nél a Nick Heidfeld harmadik rajthelye feletti örömbe egy cseppnyi üröm is vegyül, Robert Kubica gyengébb teljesítménye miatt, akit egy szoftverhiba hátráltatott, de így is jók a kilátásaik a holnapi versenyre:

„Nagyon örülök a harmadik rajtkockának, főképp, hogy eddig nem volt valami könnyű a hétvége. Nagyon nehéz volt a gumik közti választás, de nem csak mi küzdöttünk ezzel a problémával. A harmadik hely számomra egy újabb dobogós helyezés lehetőségét jelenti, ez a célom. Általában a harmadik erőnek tartom magunkat, de itt a Ferrari nem tűnik olyan erősnek, mint máskor.”

Idén nem nyer Button

Idén nem nyer Button

Idén nem nyer Button


Elkeseredés – ez jellemző a Hondánál. A tavalyi futamgyőztes, Jenson Button és csapttársa, a brazil Rubens Barrichello nem jutottak tovább az időmérő első köréből sem. Kemény verseny vár rájuk holnap.

„Fura, hogy az autó annyira jól kezelhetőnek tűnik, és mégsem jutunk tovább az első körből. A leszorítóerő hiánya miatt nem elég jó a sebességünk. Kiábrándító ez nekem és a csapat számára is” – mondta Button.

„Sajnos az autónk a közelében sincs annak, amit szeretnénk, az időmérőn elért eredményünk jól mutatja a tempó hiányát. Nehéz versenyünk lesz holnap” – magyarázta a brazil veterán.

A Spykernél második Forma-1-es debütálását tartó Sakon Yamamoto a hétvége elejéhez képest javult, lemaradása a csapattársához, Adrian Sutilhoz képest csökkent.

Yamamotónak elég a célbaérés

Yamamotónak elég a célbaérés

Yamamotónak elég a célbaérés


„Tegnap óta már jobban értem az autó és a gumik működését, száz százalékosan hajtottam az időmérőn. Kár, hogy az utolsó körömön akkora forgalom volt, nem tudtam olyan köridőt futni, amilyet szerettem volna. Ezzel együtt elégedett vagyok a mai nappal. Nagyon hálás vagyok a csapat munkájáért. Holnap keményen hajtok majd, persze a célba érés az elsődleges” – nyilatkozta Yamamoto.