Räikkönen nem volt boldog a 2. hellyel
Räikkönen nem volt boldog a 2. hellyel
Fotó megosztása:
Ralf Schumacher jól ment nálunk
Ralf Schumacher jól ment nálunk
Fotó megosztása:
Jól jött ki a box-ügyből
Jól jött ki a box-ügyből
Fotó megosztása:
Harmadszor a csúcson
Harmadszor a csúcson
Fotó megosztása:
Heidfeld újra a dobogóra ért
Heidfeld újra a dobogóra ért
Fotó megosztása:
Alonso kétszer előzte meg Kubicát
Alonso kétszer előzte meg Kubicát
Fotó megosztása:
Alonso nem örült csapattársa győzelmének
Alonso nem örült csapattársa győzelmének
Fotó megosztása:
Massának semmi nem jött be
Massának semmi nem jött be
Fotó megosztása:
Teljes csőd a Hondánál
Teljes csőd a Hondánál
Fotó megosztása:
2008-ban elméletileg már 12 csapattal indul a Forma-1-es szezon, az eddigi 11 csapat mellé a volt BAR Honda-főnök
David Richards Prodrive-ja is csatlakozik. A korábbi hírek arról szóltak, hogy Richards csapata a
McLarentől veszi majd autóját, és hogy a versenyzőket is tőlük importálja – a tesztpilótákról, Pedro de la Rosáról és Gary Paffettről van szó.
Azonban a McLaren július végéig adott határidőt az üzlet tető alá hozására, és a reménybeli csaptfőnök is akkorra, a Brit Nagydíjra ígérte a leendő gárdával kapcsolatos részletes bejelentéseket, de azóta sincs semmi hír. Sem az autóról, sem a pilótákról, sem a szponzorokról. Richards kifut az időből?
Az egyik jövő évi Prodrive-helyre pályázó Pedro de la Rosa elég bizonytalan:
„Várnunk kell, jelenleg semmi sem biztos. Még az sem világos, hogy lesz-e egyáltalán új csapat” – mondja a spanyol pilóta.
A williamses Alexander Wurz – aki szintén jó pár évet lehúzott a McLarennél tesztpilótaként – ugyancsak szívesen váltaná mostani nem túl biztos állását egy Prodrive-os ülésre, de ő sem tud igazán sokat mondani, érzése szerint ha szeptemberig nem történik semmi, az új csapatnak lőttek:
„Kicsit szkeptikus vagyok, mert már jócskán benne vagyunk a szezonban és még semmit sem hallottunk felőlük.”