Megint csak leghátul
Megint csak leghátul
Fotó megosztása:
Nem volt ok az ujjongásra
Nem volt ok az ujjongásra
Fotó megosztása:
Hamilton megint a dobogón
Hamilton megint a dobogón
Fotó megosztása:
Raikkönen egy kerékcserével versenyzett
Raikkönen egy kerékcserével versenyzett
Fotó megosztása:
Massa hamar búcsúzott
Massa hamar búcsúzott
Fotó megosztása:
Button pontot szerzett
Button pontot szerzett
Fotó megosztása:
Rendet kell itt tenni
Rendet kell itt tenni
Fotó megosztása:
Hamilton őrzi elsőségét
Hamilton őrzi elsőségét
Fotó megosztása:
Räikkönen mindent megtett
Räikkönen mindent megtett
Fotó megosztása:
Kubica 6-8 másodpercet eldobott a boxban
Kubica 6-8 másodpercet eldobott a boxban
Fotó megosztása:
Nem hozott előrelépést az új autó
Nem hozott előrelépést az új autó
Fotó megosztása:
Ő is versenyzett?
Ő is versenyzett?
Fotó megosztása:
Rosberg hozta a jó eredményt
Rosberg hozta a jó eredményt
Fotó megosztása:
Webber épp lemaradt apontról
Webber épp lemaradt apontról
Fotó megosztása:
Schumacher sem segítehetett
Schumacher sem segítehetett
Fotó megosztása:
Már csak három pont
Már csak három pont
Fotó megosztása:
Idén negyedszer az élen
Idén negyedszer az élen
Fotó megosztása:
Massa korán befejezte
Massa korán befejezte
Fotó megosztása:
Nem ért véget a bajnokság!
Nem ért véget a bajnokság!
Fotó megosztása:
Massa korán befejezte
Az
Olasz Nagydíj nem épp úgy sikerült a Ferrarinak mint ahogy szerették volna: hazai versenyen a tifosik előtt kaptak ki a legnagyobb riválistól, a McLarentől. Felipe Massa kiesett, Kimi Räikkönennek pedig esélye sem volt, hogy a wokingiak tempóját felvegye.
Massa ezzel le is mondhat világbajnoki esélyeiről, és a finn pilóta is 18 pontos hátrányban van.
A csapatfőnök, Jean Todt a verseny után elmondta, hogy számítottak arra, hogy nehéz helyzetben lesznek Monzában, de következő pályák nekik kedveznek majd.
„Volt egy megbeszélésünk a mérnökökkel, és egyértelmű, hogy idén nem vagyunk versenyképesek az olyan pályákon, ahol nagy mechanikai tapadásra van szükség és sokat kell használni a kerékvetőket. Monte Carlo, Kanada, Budapest voltak a legrosszabbak és Monza. Fuji [a Japán Nagydíj helyszíne] kérdéses, ott még nem jártunk, de úgy gondoljuk, hogy Spa, Sanghaj, és Brazília esetében nincs okunk azt hinni, hogy ne lennénk versenyképesek” – magyarázta Todt.
A csapatfőnök azt is elmondta, hogy a Massa versenyének korán véget vető felfüggesztés-problémát is alaposan megvizsgálják.
„Kivizsgáljuk. Már tudjuk mi volt a gond, most szétszereljük az alkatrészt, hogy pontosan megállapítsuk a probléma okát. Ilyesmi most először fordult elő.”