A General Motors Amerikában már előállt az elektromos Chevrolet Volttal, most az európai közönségnek is egy hasonló modellt mutat be.

Az Opel E-Flex tanulmány első körben az elektromos hajtással működik. A lítium-ion akkumulátorok lemerülése után az 1,3 literes dízelmotor lép működésbe, amely 1500-1800 közötti fordulatnál a beépített generátorral tölt. Az E-Flex nagy előnye, hogy az akkumulátorokat akár egyszerűen a hálózatról is meg lehet „etetni”.

Különleges megoldás a hátsó ajtó
Különleges megoldás a hátsó ajtó

Különleges megoldás a hátsó ajtó

Különleges megoldás a hátsó ajtó


A hatótáv elektromos hajtással nagyjából 100 kilométer, míg a dízel „közreműködésével” ez 775 km-re nő.

A formaterv egy csapotthátú kompakté és egy szappantartó keveréke, természetesen panorámatetővel, különleges alakú fényszórókkal és egy osztott, felfelé nyíló hátsó ajtóval.